duminică, 21 august 2011

Prima nunta a surori mele!

duminică, 21 august 2011


                         Mara , surioara mea draga ii intrase de doua zile cuvintele Vreau la nunta!!! 

                         De fiecare data cand se trezea (dimineata si dupa-amiaza) erau Mergem la nunta , mami?
                          Nu mai avea rabdare , se enerva , batea din picior  si isi descarca nervi(bataia) pe mine.
                         I-a venit si nunta , cand a nenit mireasa a zis VREAU SI EU ROCHIE MARE!
                           A primit floricica in piept(roz) , dar cadea pt. ca alerga sarea si incerca sa sparga baloane , dar la urma i-am scos floarea si am pus la mana o floare cum avea mireasa.
                             La 3 si ceva am dus-o acasa la bunica , eu am mai stat , dar nu foarte mult timp pt. ca parintii si bunicu obosisera , eu aveam energie si ma jucam cu varul meu afara.
                             Astazi am mancat tort de la nunta care a fost foarte bun.
                                                   Pa pa!

 
                        


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu