joi, 27 octombrie 2011

Produsul Balea Golden Touch

joi, 27 octombrie 2011
               Buna !
               De aceasta data o sa va spun cat de multumita sunt de gelul de dus Balea Golden Touch.Sincer este cel mai bun produs care l-am testat pana acum.Contine particule microfine care indeparteaza imperfectiunile si stratul de piele moarta.
                Cand l-am folosit prima oara mi-a lasat pielea fina si catifelata si cu un miros imbietor.Deoarece Balea este o firma cunoscuta o sa mai postez din cand in cand rezultatul produselor.Acum o sa va pun niste poze!

                                                                 Produsul
                               

                                                                 Gelul
                                     
                                                                 Pupici!

6 comentarii:

Sunt Frumoasa spunea...

Bravo Oty, data viitoare sa scrii un pic mai multe detalii :D

O mică răutate! spunea...

ok , o sa incerc!

Alexa spunea...

Bravo, Otilia! Am comentat si pe blogul Iuliei, dar tin sa-ti spun si tie, aici: dai clasa multor tineri cu ceva ani in plus fata de tine. Felicitari!
Trebuie sa-mi procur si eu gelul de dus, daca zici ca este atat de bun ;)

O mică răutate! spunea...

Multumesc , si da trebuie sa ti-l cumperi!:D

Ioana spunea...

chiar nu auzisem de aroma asta a gelurilor balea....tre sa fie super mirosului.
tare scumpel catelusul de la avatar....

O mică răutate! spunea...

mersi

Trimiteți un comentariu