marți, 19 iulie 2011

Vreau si eu un ...telefon

marți, 19 iulie 2011
                   Mereu vad  telefoane care imi plac foarte mult dar nu ma pot decide dintre doua foarte faine , mai degraba sa vi le arat si sa va spun ce au :


                                              BlackBerry Curve 8520
                    BlackBerry OS6 , push e-mail , tastatura QWERTY , camera 5 MP cu blit led , WI-FI , Bluetooth , GPS , 3G+ , pret 1 euro , cu obonament nou.
                                                                                                                 

                                            Orange Stockholm
               Android 2.2 , camera 3MP , e-mail , WI-FI , 3G+ , GPS , Bluetooth , MP3 Player , FM radio , apel video , pret 1 euro , cu abonament nou.
                                                                               

10 comentarii:

Daria Rooster spunea...

Un BlackBerry este bun

O mică răutate! spunea...

da stiu dar si un stockholm este bun!!

Laura M spunea...

Otilia , eu acum am un telefon vechi si urat.. si tu nu te poti decide dintre astea doua? :-w
Eu aleg BlackBerry :X

Sunt Frumoasa spunea...

si eu tot blackberry ..dar oty nu ti-l cumpar!!!

C.L.M. spunea...

As opta pentru BlackBerry! >:D< Frumos blogul tau!

O mică răutate! spunea...

Ala sockholm este nou pe piata
Eu am zis ca nu ma pot decide , asta nu inseamna ca vreau unul din astea doua , oricum deocamdata tatal meu mia luat telefonul pt ca a lui i sa stricat deci nu am!!!:((
Si mersi C.L.M. PT COMPLIMENT!

Sunt Frumoasa spunea...

daca ai scrie fara greseli gramaticale poate ti-as cumpara un telefon :-w

O mică răutate! spunea...

am sa incerc:D

Rochite spunea...

Da,tocmai am postat 2 rochite ,le puteti vedea pe blogul meu. http://haine-de-toate-felurile.blogspot.com/

Miha spunea...

eu nu am telefon deloc si cred ca e mai bn :)) dar intre astea 2 asi alege blackberry :)

Trimiteți un comentariu