luni, 25 iulie 2011

Ziua surorii mele!!

luni, 25 iulie 2011
Surioara mea mica si cute face pe 3 August ,3 anisori!
Din cauza ca mergem la bunicii de la Maxut , o sa-i facem ziua acolo , si inca ceva , o sa facem ziua Duminica asta , adica 31 Iulie.
Norocul meu ca avem piscina acolo , mai avem a casuta pt copii si un leagan .(casuta si leaganul sunt facute de bunicu :D) ca altfel nu stiu ce ma faceam acolo.
Invitatii vor veni dimineata si vor pleca seara!
Eu nu ma bucur prea mult ca face 3 ani , pt ca devine din ce in ce mai rea , ca un dracusor :D!!!!
Cred ca maine dimineata plecam , asa ca nu o sa mai scriu pe blog o vreme , o sa vin prin August , 6-7 , o sa vedem .
Va pup!!

P.S. Iulia C. poti sa vii si tu!!!
Hai incearca sa vii!!!

5 comentarii:

ABeautyTale spunea...

sa-ti traiasca surioara si distractie placuta :)

Laura M. spunea...

La multi ani micutei :*!!!!
Iulia asculta de Otilia si du-te si tu :D
te pup

O mică răutate! spunea...

Mersi Andreea si Laura !

Ana. spunea...

Vai ce draguta esti!
:X
doar 8 anisori si ai blog!
peste cativa ani o sa fii cea mai tare din tara, iti zic eu!
multa bafta si distractie placuta!

O mică răutate! spunea...

mersi (AM 9 ANI, SI IMPLINESC 10 ANUL ASTA!!!!)

Trimiteți un comentariu