joi, 1 decembrie 2011

Draga Mos Craciun ...

joi, 1 decembrie 2011
             
                 Ca orice copil trebuie sa ii scrii lui Mos Craciun, nu-i asa? Eu , fiindca sunt la capitolul ,,Copilarie'' trebuie sa primesc ceva ce Craciun.De anul acesta am scurtata cam mult lista si a mai ramas 4 lucruri , caci e criza.Pana si noi copii ne dam seama ca vremurile astea sunt din ce in ce mai grele asa ca ,,strangem cureaua'' .
                 Deci asa incepe scrisoare:
        ,,                 Draga Mos Craciun , 
               Stiu ca anul acesta nu am fost prea cuminte anul acesta , dar nu am exagerat si cred ca pot sa primesc si eu cadouri!
              Sincer lista mea nu e pre lunga , e potrivata pentru vremurile astea grele!
               Totul incepe de aici:  


     -Salonul de suvite si bucle
     -Studioul Beados
     -O papusa Moxie Girlz
     -My life console 
                                         Sper sa imi aduci aceste lucruri!
                                                 
                                                                                                     Cu drag ,
                                                                                                          Otilia Gherasimescu ''
            Imi pare rau ca nu am pus niste poze , dar nu am avut mult timp la dispozitie!

                                                           VA PUP!




















        
                                                    

                                 

                                                                                  


                 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu