vineri, 2 decembrie 2011

Vine iarna , cred ...

vineri, 2 decembrie 2011
         
             Ma gandeam sa fac o postare , mai ,,de iarna''.Cand eram mai mica , de fiecare data cand venea luna decembrie(stiam de la tata:D)ma tot intrebam: ,,Cand vine zapada?'' si niciodata nu aflam raspunsul.Acum , de cand sin in clasa a-4-a am invatat la scoala si nu mai stau pe ganduri.Oricum as vrea sa va pun o compunere pe care a scris-o  Sunt Frumoasa dar si eu(mai mult ea) :

                                                                Fii atent!
  Era o zi de iarna.Eu cu verisoara mea Iulia l-am rugat pe mosul Nicu sa ne duca afara ,la sanius.Fiind amandoua mici aveam nevoie de insotitor.
  Dupa ce i-am promis ca o sa fim cuminti o saptamana de zile si nu o sa-l mai deranjam , a fost de acord sa ne duca afara se ne invete cum sa ne dam cu sania.
  Mosul Nicu s-a dat cu noi , ne-a explicat cum sa ne ferim de copaci dupa care a hotarat ca suntem destul de experimentate  si ne-a lasat singure.
  Nu a fost tocmai o idee buna pentru ca dupa ce zece metri ne-am trezit cu un copac in fata, Iulia a ajuns cu nasul in copac, iar  eu cu nasul in zapada.
  Noi eram cu ochii plini de lacrimi de durere iar mosul Nicu avea ochi plini de lacrimi de la atata ras.
  De atunci am invatat ca trebuie sa fim atente!

           Dupa cum vedeti eu am ajuns in copilaria lui Sunt Frumoasa, ciudat , nu?

                                         

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu